25 juli 2012

Solen Steker

Har vart en helt underbar dag idag. Eddie bada i sin pool medans jag jobba på lite saker till bandet. Sen åkte jag o repa.

Möte upp Sanna o grabben vid Allans och sen drog vi till Subway. Jag åt en macka med kalkon, skinka, bacon o ost, riktig gött.
Efter det drog vi och bada. Eddie älskar och bada, blev helt vansinnig när vi skulle gå upp.

När vi kom hem somna han och jag började förbereda inför kvällens grill.

Blev lite blandat kött bland annat annansaglazat med ingefära och chili, riktigt jävla asagött. Till det blev det en couscous sallad med blandade godsaker i bland annat äpple.

Imorgon blir det Norvalla marknad med middag i Bua. Hoppas på att Billy med tillhörande kids hänger på, vore roligt.

Imorgon kväll blir det en bit mat och några öl med mina gamla barndomskamrater.

Light's Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar