27 februari 2011

Amatörens Afton

Ja jävlar att jag trotts mina 33år inte lär mig.. Fy fan sprit är skoj men det är ett gift för själen. Men jag är lyckligt lottad som har världens bäst och underbaraste flickvän..

Hon ställde upp och tog hand om mig och vissade en stor omtanke och förståelse. Du är mitt allt hjärtat... Älskar dig av hela mitt hjärta har aldrig känt så... för någon...

Nä nu råder bättring, den spritångesten jag hade idag va inget att leka med, ärlig jag står inför ett grymt stort uppdrag och då får man fan ha lite karaktär och begrava den gamle "Village Drunk"... Festen igår va riktigt rolig folk och positiva reaktioner.

Nog om detta.. Fick vart och bytt min SOA box season1 den hade ju 2st disc 2 och ingen disc 4.. Killen i butiken fick öppna 6-7st tills han hitta en komplett box.

Under dagen va jag och Sanna i Falkenberg med mina päron. Vi va på Fynda och köpte oss en kökslampa och en ägg kokare... Mådde som jag förtjäna men vi hade skoj......

Nu försöker jag äta upp min pizza samtidigt som jag uppenbarligen bloggar och slökollar lite på BB.. Fy fan vilken idioti vilka nötter, hur gamla e ni???

Ja jävlar glömde ju ..

I fredags ölrepa vi gick riktigt bra låtarn börjar sitta snart ska vi avtäcka detta band. och sen gick vi till Campus för att kolla på lite band. Vit glögg va bra det andra bandet minns jag inte va de hette men det va inte mycket att hänga i julgranen. Jag och olof gick hem innan Nascency började spela, man börjar la bli gammal. ; ).


Nä nu får det räcka go natt..........

1 kommentar: