22 februari 2011

En helt vanlig Tisdag, eller???

Lungt och trevligt på jobbet sportlovet har gjort sitt.

Gick ner till lokalen direkt efter jobbet jag och Olof gick igenom en ny låt innan de andra kom.

Herre jävlar, satan i gatan vilket monster rep tungt som bara den och ett ruskigt sväng.

Erik tog hem kvällen med sin sång insatts Väl hemma blev det en dusch och lite Nhl11.

När Sanna kom hem åt vi kvällsmat och kolla på tv.

Nu sitter jag här inte det minsta trött orkar inte gå och lägga mig fast jag borde börjar tidig imorgon, gött att komma tidig...
Imorgon blir det till att skriva klart det sista texterna sen e vi snart redo att ta steget vidare...

Fick en överaskande fråga av en kollega idag, ja jösses ...blev lite ställd, fast va fan det stämmer ju ...

Det kommer bli så jävla härligt..... ; )
Livet ler emot mig jag har en underbar tjej som jag har ett ruskigt bra liv med och jag har gjort två riktigt riktig bra saker den sista tiden...
den ena är låten vi repa in idag och den andra grejen berättar jag senare.........


Light´s Out Everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar