02 oktober 2011

A Way Of Life Proudly Presents Eddie Lundberg PartII

Ja då var det dax igen va ett tag sedan närmare bestämt ca 6veckor...

Som ni förstår så växer jag utav bara den och är snart en fullfjädrad redig karl precis som min far, ja fast utan ölmagen och portvinstån då.

Jag väger in på en matchvikt av ca 5kilo

Livet leker och jag tycker fortfarande om att sova äta och bajsa även om sovandet har avtagit och magknip ibland infinner sig på det mest opassande tider.

-I Will tell ya´ll this " It hurts like a Mo***Fu**er"
Som tur är har morsan och farsan fixat lite sköna droppar som oftast fixar det.

Nya aktiviteter jag g gillar är att åka bil gärna kvällstid tid och att gå ut att gå med mamma..
Riktigt trist är att vänta på min tur och att pappa envissas med att gå upp skapligt tidigt om morgorna och försvinna i timmar för att senare dyka upp som gubben i lådan, med betoning på gubben  ;  )

-Ärligt ni fattar att det är en metafor eller?
 Klart som fan att vi inte har en låda stor nog som farsan kan sitta i!!
Vem tror ni han e Fabian Bengtsson eller!??!

Mina stora nya favoriter är Mormor och Farfar, de e ett par sköna typer..

Om några dagar så skall jag på mitt första läkarbeök, har hört oroväckande rykten om att det kommer utedelas ett och ett annat stick.

-WTF!! ser jag ut som en horsepundare!?!?

Hoppas tant Gunnsan är där hon e på min sida.

Till sist vill jag bara önska mig två saker tills nästa gång vi ses. Ett skivkontrakt till pappa som i sig leder till pengar som mamma kan shoppa kläder för och till sista att min lekkamrat "Joey" kommer snart.

Host Host  lägg på en rem va...

Over And Out my minions..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar