29 juni 2012

Morgonstund

E lite pissed!!

Om man nu har koll på att den bokade tvättiden inte nyttjades från start kan man väl lika gärna ha koll på vem som bokar denboch snäll o trevligt påmint mig att jag sovit mig igenom tvättidens första timma. Men nej då tar man den istället. Har sina för o nackdelar med att bo privat.

Ska inte klaga förmycket vi har u fått ordning o reda med parkeringsplatserna iallafall.

Eddie sitter hör bervid luttad emot mig och kollar på Vh1. Vet att jag sagt det innan men det tåls och sägas igen, e jävligt skönt att han gillar musik.

Just nu diggas White Zombie.. 

Igår grilla vi kyckling och färskpotatis.

Man ska inte skryta men kycklingen blev för jävla go. Överväger att grilla hemgjorda burgare ikväll. Imorgon blir det det utlovade ostkvällen i Bua, ska bli illa gött..

Nä nu ska jag njuta av lite kvalitetstid med min son. På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar