26 juni 2012

Sköna Dagar...

Efter att Eddie vaknat halv fem igår morgon.

Så kan man säga att jag va lite trött och yrvaken då hyresvärden knacka på dörren halv elva i förmiddags.
Men goda nyheter kylskåpsdörren blev lagad med lite assistans ifrån moi..

Och vi fick våra parkeringsplatser märkta och nummrerade.

Vi har haft problem ett tag med att vi inte kunnat nyttja vår privata parkeringsplats som ingår i hyran. Men nu får la vi hoppas att det funkar. Har vart en sväng på stan. Va på Subway och åt, va najs.

Idag gjorde jag mig till och laga spaghetti Bolognese, blev gött.
Gjorde en mildare variant till Eddie. Tänkte han skulle börja äta lite riktig mat.

Gick la sådär, hade lite svårt och satt i halsen.

Idag har jag och Eddovan duschat.
Gick sådär vi testa lite snabbt får börja vänja honom.. Vi toppa denna härliga dagen med att bjuda mormor o morfar på jordgubbar.

Svärfar undra om det va trettiofem jag fyllde härom veckan eller sjutton. Han tyckte jag hade lite väl mycket häng på shortsen..  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar