11 april 2012

En Hel Massa Onsdag

Eddie har badat i baljan.
Idag och för första gången va det riktigt skoj och bada.
Han kröp självmant fram till vattnet och väl i blev det ett ruskigt röj, inte mycket vatten där de skulle va..

Vi fick en hel del sköna bilder och en videofilmsnutt.

Nu äter han majskrokar för första gången.
Han ser grymt ansträngd ut rent ut av äcklad men han.äter så det står härliga till, e nog koncistensen som e lite annorlunda.

Imorgon e jag och Eddie hemma.

Så underbart att va pappaledig helt outstanding inget jag skulle vilja missa.

Lämnade in min semester och min pappa ledighet till hösten ...

Då blir jag pappaledigvpå heltid i ett halvår.

Längtar redan...

Sommaren kommer bli riktig najs åxå, 7 sammanlagda veckor och lite till..

Nu ska jag strax lägga mig, har mått illa idag hoppas på att det är ett syskon till Eddie, skulle ju förklara övervikten jag bär runt på. ;-)

Skämt osido hoppas på att jag mår bättre imorgon så jag och Eddie kan leka och gå ut och gå.

Tillåter hälsan skall jag Olof och Eddie skriva lite nya låtar till Abrahnessa....

Har lite nytt material på g som kommer bli grymt. Vi hoppas på att vår inspelning kommer va mixad och klar tills helgen.

Vore gött och komma igång med arbetet kring den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar