01 april 2012

Fredag/Lördag/Söndag

Så börjar denna helgen gå mot sitt slut. En händelserik sådan.
I fredags bjöd Eddie mormor på lasagne, caprese och vitlöksbröd.. 

Igår så åkte han med mamma på morgonen ut till Hunnestad för att hänga med mormor medans mamma jobba och jag spelade SMC..

Allt gick som på räls ett grymt diciplinerat försvar och bra framåt endast tre insläppta på 4 matcher.

Än så länge gick allt bra..
I kvartsfinalen så kom den totala mentala lagkolapsen. Synd och skam det va fan vinst som gällde denna gången.

Vi trodde på tredje gången gillt men får sattsa på nästa gång...

Men men vi är ett gött gäng som gillar att dricka öl och ha skoj. Även om det sket sig så blev det en massa sköna skratt och skruvade skämt.

Idag åkte jag och Eddie och hämta Sanna på jobbet för att köra till Rolfstorp och Ekekullen för att hälsa på min farmor.

Hon har aldrig träffat Eddie. Man bör tillägga att hon e grovt dement och inte känner igen mig eller min farsa.

Det lite hemska va att hon kallade Eddie, Jan alltså min pappas namn. Hon såg nog farsan som liten i Eddie ..
E ju inte ofta jag e där direkt, va jag inte när hon bodde hemma heller.

Nu ska jag äta lite varma mackor och kolla tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar