30 april 2012

Helgens Bravader

I fredags grillade jag, Sanna och Eddie. Öl,kyckling och grönsaks spett. Ruskigt gött. Efter frukost i lördags så styrde vi Forden norr över mot Göteborg.

Svängde av i Bua och lämnade Eddie hos farmor och farfar. I götet njöt vi av det fina.bädret och faktumet att ibland är det gött att vara bara vi.

Jag o Sanna.

Vi shopa kläder,kolla skivor och strosade runt.

Åt middag på Pizza Hut.
Sanna köpte lite kläder snyggast var kjolen ifrån Shock, hon e riktigt najs i den.

Själv blev det en Lucky 13 tee med stort tryck på ryggen.

På kvällen så grilla vi igen denna gången var Olof med.

Virre o Markus svängde förbi på en kaffe.

Sen kolla vi på "The girl with the dragon tatoo" helt ok. Ska se den svenska versionen åxå.

Idag jobba Sanna och jag och Eddie va hemma och lekte lite. Vid tolv snåret kom Sanna hem och vi åt middag, tyvärr inte grillat.  ;-)

Morsan o farsan kom förbi.  De hade vart på Getinge mattcenter och köpt matta till balkongen.
Under moget övervägande aä bestämde vi oss åxå för det, hade snackat om trall innan.

Men detta kändes smidigare, enklare och billigare. Särskilt när mor o far som givetvia följde med ner, allt för att hänga lite extra med sitt barnbarn betalade mattan.

Vi passade åxå på att köpa en matta till vardsgsrummet.

Får erkänna att jag till en början vart lite skeptisk men fan Sanna har öga för sånt och det blev jävligt snyggt...

Imorgon e jag o grabbhalvan hemma och Sanna jobbar.

Får se vad vi tar oss till, borde tvätta bilen och fixa lite på balkongen.

Ja ja vi får se...

G'natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar