17 maj 2012

9mån

Idag fyller min älskade och underbare son 9mån. Han är det bästa jag någonsin gjort.

Helt oslagbart outstanding, utan tveckan det bästa som finns.

Jag älskar dig Eddie.

Idag va vi i Bua och åt middag. Eddie tog ett välbehövligt bad.

Igår vart det ölrep med bandet, alltid lika skoj.

Olof kom med en mycket fet låt ide. Jag gick hem och grävde lite i minnet och hitta en gammal "grej" som kan passa bra. Kan bli riktigt tungt.

Imorgon ska vi äts på Mandys Diner.

Kommer bli sååå jävla gött..
Överväger att skita i att äta på hela dagen så man kan få i sig mer.  ;-)

Till helgen ska Eddie leka lite med Mormor o Morfar. Då passar Mamma o Pappa på att gå ut en sväng, kan bli ett besök på Automobilen.

Nu ska jag titta lite på Sverige-Tjeckien, se tungt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar