28 maj 2012

Tankar I Natten (Gay titel eller hur)

Ligger man här, borde va trött. Mätt, glad och go. Har ett underbart liv tillsammans med Sanna och vår älskade son...

Va e det då som gör att tröttheten inte infinner sig. Har ju spelat Max Payne 3 några timmar och gårdagens bravader borde hjälpa John Blund på traven...

Nej det e andra tankar som inte riktigt ligger på rätt ställe. Det finns ett om, när, hur och på vilket sätt som inte handlar min familj fast om en anna stor del av mitt liv.
Känner mig villrådig och osäker.

E det värt det? Tid, pengar och engagemang...

Många frågor, få svar...

Jag blir inte yngre, jag har en familj och andra intressen och åtaganden.

Ska man lägga ner eller lägga ner ja det är väl frågan.

Tid eller hela skiten, eller kanske röra om.

Ja va fan vet jag!?
Hade jag vetat så hade jag med största sannorlikhet redan sovit och inte legat här och bloggat.. 

Nog...

Imorgon e jag o Eddie hemma. Får fråga honom om hur jag ska göra, frågan e inte om han sitter inne på svaret trotts sin ringa ålder.

Barn går på instingt och väljer med hjärtat, vuxna analyserar. Synd bara att han inte kan snacka så mycket.

Inte så jag förstår iallafall..  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar