03 mars 2012

Barndoms minnen.

Åkte ut till morsan o farsan i Bua och intog matbordet. På meny stod det stekt rödspätta och potatis, grymt gott. Efter middagn gick vi en promenad.

Via skolan ner om hamnen och vidare ut till fyran. Helt underbart väder och fina vyer. Kom att tänka på min egna uppväxt i denna pittoreska lilla by.

Mina härliga sommrar på stranden och till havs. Nått jag vill kunna erbjuda Eddie.. Att få vistas på havet och fiska.

Vill passa på att skriva hur mycket jag älskar världens bästa mamma Sanna.

Utan dig hade jag inte haft det underbara liv jag har idag. Tack....

Ja hur va då Eddies dag då, jodå stoj och stim i farfars och farmors regi. Och så glass..

Så nu ligger en trött lite skit i bingen och förhoppnings sover.

See ya..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar