09 mars 2012

En Fredag Nästan Som Alla Andra.

Kom hem tidigt ifrån jobbet idag då jag hade ouppklarade affärer med ett visst telefonopprstör som envissas så här tre månader efter vi avslutatde vår kontakt.
Mygel, fusk och hot om inkasso faller inte i god jord hos mig.

Så jag förklarade öppenhjärtligt och till en början vänligt men bestämt att de skulle sluta upp med de samma. Det fungerade delvis under gårdagen och jag hoppas att jag fick avslutat vår kontak idag, för evigt.

Va nere på försäkringskassan inget nytt på den fronten de e ju som de e..

Sen drog vi ut en sväng till Bua så Eddie fick överaska farmor,detta blev en succe. Efter drog vi till Hunnestad och svärmor och bjöds på lax och öl, mycket gott...

Jag och Eddie smälte maten på soffan och sommnade, båda va lika svettiga när vi vaknade. 

Nu e vi hemma och inväntar att Eddovan somnar så vi kan kolla på en film.

Imorgon bär det iväg mot Danmark...

Gokväll...

1 kommentar:

  1. Ni får ha det så roligt nu i Danmark, hälsa Eddie:)

    SvaraRadera