06 mars 2012

Tisdagens Vedermödor.

Började dagen med att Eddie vaknade när Sanna drog till jobbet och somna inte om. Så då var dagen igång.. Klättra, gå gåstol, äta, ramla och gråta. High life från start.

Han toppade allt när han försökte klättra upp på tv bänken och in i tv'n för att klappa till Liam Norberg som med slapp Stockholms dialekt försökte sig på skådespeleri.

Detta slutade i att jag fick tag i honom precis när han va på väg med huvdet före i parketten.

Ännu ett klätter försök gjordes senare då för att komma åt datorn för att surfa på sidor av tvivelaktig karaktär.
Efter det gick vi på en promenad till Hajen och provianterade.

När vi kom hem lekte vi en stund och kollade på "Phenomena" av Dario Argento bra film, intevhans bästa men ett grymt soundtrack.

Sen somna Eddie gott så jag kunde ta itu med hemmet.

En lätt röjning och sen blev det tillagning av stekta kotletter med kokt broccoli och potatis . Till Eddie gjorde jag mig till och mixade broccoli med smör. Han klyktes och fick morotspure istället.. Lyckat  :-P

Till efterätt blit det chocklad döskallar..

Har tagit mig ann hemmafru rollen fullt ut...

1 kommentar:

  1. Haha, hälsa Eddie att tant Nina oxå klyker av broccoli! ;) Har ni testat att ge han ägg än? Nicole klyka som fan när vi försökte med det.. Det är roligt att ge dem små nya saker. Citron ger roliga miner så när den dagen kommer va beredd med kameran! :D

    SvaraRadera