05 mars 2012

Eddie Har Ordet.

Men säg godsgens.

Här har ni Karl, Anders, Eddie Lundberg i egen hög person. Jag passar på att skriva lite medans farsan gör annat. Förändringens tider blåser längs E6:an och morsan börjat jobba halv tid vilket reaulterat att jag och farsan ska va hemma.

Oj Oj blir mycket soft och mys. Trodde han ja, gubbtjyven. Jag inte bara kryper utan vill gärna ställa mig och släppa taget. Räknar kallt med att han ska va där och fånga upp mig, har ju funkat sådär va.

Idag blev det näsblod.
Inget en hårding som jag inte fixar.

Jag och pappa lyssnar mycket på musik om dagarna. Han envisas att spela en massa såndär metal och kängpunk nått jag inte riktigt fattat än.

Får jag bestämma ska de va Johnny Kontant, Bruce Springsteen, Eddie Meduza och Kebnekajse de e bra skit. De pratas här hemma om nått jävla land med rödhåriga människor med talsvårigheter som ligger söderöver, vi ska visst åka dit nästa helg tillsammans med farmor o farfar. Får återkomma om detta när jag vet mer om detta mystiska ställe.

Nä go vänner nu verkar det va sov dax på Björkgatan för nu la farsan mig i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar