03 augusti 2011

120/70

Inte illa gubben har ordning på trycket!  120/70

Eller rättare sagt får jag bara va hemma och ha semester blir det bra, Veckan innan hade jag fan så sämre.

Men nog om det. Igår blev det premiärdopp nere i Applebay, faktiskt riktigt najs då jag som kan titulera mig "badkruka" tyckte det var gött...
Tillräckligt för att vi drog ner dit idag med efter vi vart i Bua och hämtat Makrill, åter riktigt gött.

Vi bada och sola i sällskap av världens bästa svärföräldrar.
har ju haft en riktigt klockren star på semestern får man säga och helt underbara tider är vid horisonten.

Beställde lite kläder på nätet som kom idag, blir till att byta jackan då den va lite i kortaste laget.
Idag fick vi ätit stekt Makrill, riktigt gött.

Har mest slappat hela dagen imorgon blir det mer ordning och reda. Städ, disk och andra bestyr står på agendan.

Ska ge sig in i föräldrapenningsdjungel åxå, tack försäkringskassan.

På torsdag blir det mer rep med världens bästa Abrahnessa.

Kommer jobba på en ny låt som jag tänkte tillägna bebis en sorts vaggsång skulle man kunna säga.
Vi får se på torsdag..

Go Natt mitt herrskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar