15 augusti 2011

Måndagen Den 15/8

Ja idag skulle det hänt men icke, visst dagen e ju inte slut men då kan vi lika väl vänta till imorgon  ; )
För er som inte visste det skall vi ju ha barn IDAG..  ; ) men icke..

Nu får faktiskt bebis skynda sig, jag e riktigt otåligt nyfiken. Och inte för att tala om Farfar, han skall enligt säkra källor va grymt otålig  ;  )  charmigt att min stor far e så "blödig".

Har vart illa med inläggen som vanligt men det händer inte så mycket i dessa väntans tider dagarna flytter på och jag e inne på min sista semestervecka.

Om vi inte fått barn innan semestern e slut skall jag nog ta och försöka knåpa ihop lite mer semester så jag slipper gå tillbaks till jobbet.
Känns så segt att dra dit för att bara vänta ut att vi skall till förlossningen, blir svårt att komma in i jobbet och va engagerad.

Sanna hade besök av Virre och Anna idag, medans de satt och tjöta skit va jag och städa i lokalen. Kände att jag redan hade ångan uppe efter ha städat hemma.

Fick satt upp ett skåp med som jag och Olof kan ha våra effekt pedaler, e ju en del.

Gött och ha dem i ordning.

Idag blev det ett besök hos försäkringskassan igen, "allt e jätte enkelt att fixa via vår hemsida" sa kräkmedlet. Inte fan va det så!! De papper som vi lämnat har d inte lagt in i systemet så det enda vi möts med är att uppgifter saknas..

Fan i helvete om det ska hålla på och krångla, vi kommer tyvärr komma ha med idioterna att göra de närmaste åren..


Nu ska jag kolla på lite film och hoppas på att vi får fin besök imorgon av Millie Eller Eddie, vem som men snart får det hända iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar