26 augusti 2011

Abrahnessa Part VI

Till hösten kommer vi att gå in i studion för att spela in 3 låtar mest för att kunna ha nått att sprida och ragga bolag och spelningar men kan även bli en singel kanske vem vet. Har vart i kontakt med några olika studios men inget e skrivet i sten än.

Kommer bli en hård tid, vi måste förbereda oss. Jakten efter spelningar går vidare, går segt men det löser sig nog.

Jag har det lite extra hårt då jag blivit pappa ju och lillkillen behöver mig mer än va mitt andra skötebarn http://www.facebook.com/abrahnessavbg

Men det ska nog inte va några problem att få det till att funka. Som sagt inspelning på gång och spelningar står högt på önskelistan.

Under slutet av sommaren kommer det en video till en av våra demolåtar.

Häng kvar och jag lovar att det kommer bli en skön resa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar