31 augusti 2011

Some Stuff.....

Nu börjar min kombinerade semester/pappaledighet lida mot sitt slut.. Och det känns för djävligt att börja jobba, inte för att jag inte gillar mitt jobb.
Men det känns tungt att inte va hemma med Sanna och Eddie. Tycker det har vart svårt att åka och repa, kalla mig mes eller rent utav barnslig men va fan jag älskar ju lillgrabben och skaffa ju honom ju inte för att inte umgås med honom.

Men men man vänjer väll sig.

Idag fick vi kopplat ur airbagen fram på Forden så lilleman kan åka fram när vi e ute och "rullar"   ;  ) eller mest för att det underlättar Sanna. Eddie var och vägde o mätte sig idag grabben växer och e snart lika stor o star som farsan...

Hela 54cm lång och 3865 tung.

Kom precis hem ifrån lite kvällsmat hos Mormor och Morfar, alltid lika trevligt och gott.

Imorgon skall jag till det förbannade mötet på Socialen, då jag ska bli erkänd som far till Eddie, så enormt jävla förlegat system. Hade inte ett enkelt blodprov avgjort saken???

På fredag styr vi kosan mot Götet och andra långgatan Eddie och pappa ska kolla på en ny bas och mamma e lite sugen på att kolla på kläder, får se om vi tar med trummslagar Chrille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar