03 augusti 2011

What To Do!!!

Sanna e sjuk igen, verkar vara den förbannade dyspepsin som spökar.

Jag lider med henne : (

Tanken va att även vid väder utnyttja semestern till fullo även idag, men istället blev det fixar dag.

Jag gjorde som lovat en djupdykning i Försäkringskassans djungel, verkar ha fått lite grepp om det, har diskat, slängt skit (japp precis som apor gör, eller hur!!??!), sorterat papper, burit runt grill, babyskydd och skithus papper. Till sist fixa jag till hallampan och spraymålade den, blev faktiskt riktigt fin fint.

Tror jag.!?!

Nästa uppgift tänkte jag skulle bli att installera det ny/gamla soundsystemet men vill inte gå in och väcka Sanna så det får vänta...

Blir istället att boka tvätt tid för att brottas med det enorma tvättberg som flyttat in i badrummet..


Får se vad resten av dagen har och erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar