21 augusti 2011

A Way Of Life Proudly Presents Eddie Lundberg

Hej hej gött folk det e Eddie Lundberg som har tagit över tangentbordet då jag förstått att farsan varken kan stava eller e något vidare på att uppdatera bloggen.


Såhär ligger det till på Onsdag kväll den 17/8 kl.22:22 kom jag till världen efter några hårda timmar för mamma.
Men men stora stjärnor kommer sent. 

Mitt namn är Eddie Lundberg jag e hela 51cm lång och väger in på 3659gram, jag har ganska långt hår av mörkare nyans likt min far. Jag är ca en vecka gammal och har redan lyckats med en hel del! Jag har charmat hela Varbergs BB, ja jag vet jag e skitsöt  ; ) , jag har vart lite slapp och tyckt att mammas mjölk skall komma till mig för inte skall väl jag behöva anstränga mig.
Tyckte det mest va mysigt att ligga och snutta, tycker inte pappa ska tjata på mig för enligt farbor Billy tycker pappa åxå om bröst  ;  )

Jag har åxå hostat, nyst och spytt i samma andetag och idag kissade jag mig själv i pannan.
Allt det toppa jag med att få högsta möjliga Apgar score på Förlossningen, jag e en 10 poängare..

Inte illa för en liten kille som jag, man kan säga att jag vart "Busy"

Mina intressen är att sova, äta och bajsa gärna mycket och ljudligt där av mitt nya smeknamn "superbajsen" som man säger "kärt barn har många namn"hittills har jag fått äran heta älsklingen, sötnos, gullunge, griseknoen, lillfisen, Eddovan, Eddan och givetvis Eddie!!

Just nu lyssnar jag gärna på min pappa prata oavbrutet om allt möjligt, lyssnar på Abrahnessa´s demo eller Lars Kristerz.

Innan jag föddes va mitt stora intresse att följa med mamma och pappa på konserter så jag e som min pappa en rocker i ut i fingertopparna.

Här kommer en liten potpuri på vad jag kollat på:

Iron Maiden (Ullevi, med Farfar)
Black Label Society (Trädgår´n)
Manowar (Trädgår´n)
Rob Zombie (Sweden Rock Festival)
Nifelheim  (Sweden Rock Festival)
Accept  (Sweden Rock Festival)
Morbid Angel  (Sweden Rock Festival)
Clutch  (Sweden Rock Festival)
Fläsket Brinner  (Sweden Rock Festival)
Gwar  (Sweden Rock Festival)
Haloween (Sweden Rock Festival)
Ozzy Osbourne  (Sweden Rock Festival)
och ett gäng till.

Det enda jag igentligen känner att jag missat e farsans band Abrahnessa skulle ju va najs och se honom på någon scen i Varberg wink, wink (kom igen nu varbergs konsert bokare, låt gubben spela lite han e ju skit gammal)

Ja nu vet ni lite mer om mig jag lovar att det kommer komma mer inlägg, bilder och annat ifrån mig framöver. Ha det gött så hörs vi....





3 kommentarer:

  1. Heja Eddie! / Polare P och Hasselmusen

    SvaraRadera
  2. Näst sötaste killen jag sett :-) (Emrik ligger lite före, men då är jag ju lite partisk) Om Eddie är superbajsaren så är Emrik räserbajsaren. De kanske skulle bilda klubb. :-D

    SvaraRadera
  3. Fullt förståligt Malin ; )
    Tack Tack Hasslis och PP, ni får komma förbi någon dag på en kopp kaffe

    SvaraRadera