29 juli 2011

Helt Tekniskt Sett!!

Idag/Natt börjar min semester T-Minus 9h 45min, typ på en höft sisådär mellan pekfingret och röven. Och vilken semester sen, senare än jag någonsin haft den men av en mycket god orsak.

Kommer inte bli som någon semester jag någonsin haft eller kommer ha heller för den delen.

Det e fan inte varje dag man blir far på sin semester, ja jävlar det e snart har lite svårt att greppa det. Inom en väldigt snar framtid kommer vi va tre på Lugnet, tre i familjen, mamma pappa barn, hon henne/han och jag,

Sanna jag och vårt lilla knyte. Kärt barn har många namn.

Ja jösses vilket äventyr vi står inför.. Välkommen in i vad jag kallar  början av vårt underbara liv som jag längtat efter ....

Ja jag borde sova och jag ska snart... 



Light´s Out Everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar