26 juli 2011

I Väntans Tider

Ja denna sommaren kommer väl att gå till historien, fy fan vilket pissväder.
Inte för att det spelar en större roll för mig,e ingen större soldyrkare men det behöver fan inte regna hela jävla tiden...

Seg som vanligt på jobbet,en massa barn uppskrivna men få på plats, e nyfiken på ett sådan jobb som vissa verkar ha..

Att kunna komma och gå när man känner för det eller enbart kunna skita i att gå till jobbet e få förunnat. Sanna har haft problem med sin magkatarr idag, lider med henne.

Läste Hn idag och fick se Varbergs ärkepucko nummer ett hade uttalat sig angående tragedin i Norge, ja du lille vän du e fan inte den skarpaste kniven i lådan, man skulle kunna säga att hjulet rullar men hamstern är död..

Det finns flertalet idioter i denna kommunen men vi har korat den störste.....
Har filat lite på nya riff till Abrahnessa under dagen, har kört fast lite men det löser sig nog får ta en sittning med Olof och så kommer magin infinna sig..

Förövrigt så nådde vår låt Radio! (Route666) 100 lysningar på Myspace, visst det e inte mycket men jag e fanimig stolt över vad jag och grabbarna gjort, det e djävligt bra låtar....

Känns som tiden dra sig sakta fram e så nervös, nyfiken och sååå grymt förväntansfull.

Vi har förberett oss bra tycker jag, visst vi missa sista gången på Föräldragruppen ikväll men vi tar igen det..

Vi har fixat klart bebis rum, foton kommer inom kort. (he he he vitsigt värre)..


Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min mysigt superfina Sanna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar