14 juli 2011

Igår Och Idag

Slutade tidig igår men när jag gått hem kom jag på att jag glömt nycklarna på jobbet så jag fick snällt vända och gå tillbax..

Som tur har jag världens bästa flickvän som har en ruskigt snäll bror som erbjöd mig skjuts. Igår startade föräldragruppen, va lite nervös innan och nyfiken.

Var rädd att det skulle bli jobbigt och "hippie" aktigt, men det va lugnt. Min kusin va där och Coffe ifrån mitt gamla innebandylag, det kändes sköj.

Två riktigt sköna lirare.  ; ) ja och givetvis så lärde man sig en del och jag fick nypa Sanna   ;  ) du e fan bäst älskling....


Igår blev det en sen mixning av Abrahnessa inspelningarna, va hemma ca 01:30.

Har haft mycket  att göra i veckan har det känts som, jobbet, hemmet, bebis saker, Sanna, bandet och en massa mer.

Idag va en riktigt jobbig dag på jobbet gap och skrik, va grymt seg i huvudet när jag sluta.
Efter jobbet åkte vi direkt till  Kungsbacka och hämta spjälsängen vi beställt och direkt efter det körde vi hem för gå till barnmorskan, skulle ju kolla om den lille/lilla krabbaten låg rätt.

Men icke sa nicke eller v adet hans tvillingbror??!!!  ;  ) 

Skämt åsido det va inget jätte roligt besked som vi fick lilla/lille "krånglas" låg med rumpan ner och detta resulterade att vi imorgon bitti skall till förlossningen för att de skall göra ett vändningsförsök. Jag e inte orolig men det smärtar mig att se Sanna orolig och rädd.

 Jag förstår henne, men vet att hur än det blir så fixar hon det, hon e stark en riktig fighter!!!

Efter det blev det Kinamat, va på vippen att de klanta till beställningarna idag med, hur jävla svårt kan det va 2st jävla rätter... 

Sanna åkte till Virre och jag drog till Olof för att lyssna på slutmixen av demon, fy fan va nöjd jag e. Under de omständigheterna och med de resurser blev det jävligt bra..

 Hatten av till min älskade band medlemmar riktig bra , lite extra till Erik!

Har ställt iordning i barnrummet nu, blev sååå fint nu fattas ju bara lillplutten eller pluttan.  ;  )

NEj nu e det dax för att sova..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar