31 juli 2011

Söndagen Den 31/7

Things to do!! Finns en massa att göra, en hel massa att göra innan ebis kommer..
Listan kan göras lång men va fan jag droppar de mest akuta.

Vägg tappetseras, fäste beställas till tv, tv sättas upp och lampor ska fixas.

Idag va jag och Sanna och mina päron på Fynda i Falkenberg ocg sen en sväng till Gekås.

Vi fick köpt en taklampa till bebis och 2st läslampor till sovrummet,  blev lite mer saker till bebis med..  ;  )  Givetvis blev det ett besök på templet, fy fan va gött helt supernajs att det kommer till Varberg inom kort.

Låt folket frälsas..

Nu sitter vi och kollar på Bridget Jones Dagbok II, eller jag tittar ju inte sitter ju här och skriver. Som jag skrev innan imorgon blir en fixar dag, blir till att lägga sig i tid.

Skulle vart en sväng hos Markus och Virre för en kopp kaffe tillsamman med Anna och Billy men Sanna har haft ont och känner sig tung, förstår henne och lider med henne det har vart ganska "lugna gatan" innan i graviditeten men den sista tiden  har det blivit mycket tyngre.

Men men snart e det klart och då kan vi ta med oss vårt underverk och träffa våra vänner..   ; )

Fan livet e för helvetes bra, än en gång ja jag har skrivit det inna men man skall aldrig vara tacksam nog för det du fått i livet..

Jag och Sanna har det grymt bra och ett underbart liv framför oss, vi har en fin lägenhet, bra ordnad ekonomi (nått vi båda inte har varit  bortskämda med innan) och vi har djävligt bra vänner,

Hatten av till er alla ni vet vilka ni är.



Go natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar