29 juli 2011

Late Night With Lundberg

Idag har vi vart hos Barnmorskan, bebis låg rättoch det va skönt att höra. Imorgon ska vi dit igen och ta igen det som vi missa i torsdags.
Efter besöket gick vi till det nya Deli eller va fan det nu heter som ligger mitt emot Gallerian.

Sanna och jag beställde varsin Panini, oj oj va vi blev överaskade.

Ut på tallriken kom det två toast, hel vanliga jävla toast för det eminenta priset 59:-

Ok om det hade vart nått exklusivt över det hela men va fan, helt vanlig varm macka med skinka ifrån Hajen.

I min skulle det va rostad paprika men min va låångt ifrån rostad.

Man ska inte gnälla men utbudet i Varberg börjar tappa, kolla bara på Blå Dörren. 89:- för en baguette jävel. Visst det e gott men fan ingen 90:- baguette .

Sitter och slö kollar på nått skit program om ett gäng helt jävla menlösa misslyckande på någon barskola i Grekland, jösses verkar inte finnas nått folk inte gör för att få sina "5min of fame".

Lata, värdelösa, mediekåta parasiter. Särskilt när man kommer på att en av deltagarna åxå har varit med i "Lyxfällan" hur jävla lååågt kan man sjunka.

Inte fan har jag kankse gjort så mycket med mitt liv men inte fan horar jag runt i media, jag har fanimig jobbat för det jag har idag men ungdomar idag tror att man får allt serverat om man bara visar fittan i tv´n.

Oh ja nu läste ni rätt han skrev "fittan" och jag menar det, samhället kommer gå käpprätt åt helvete med sådana framtida generationer som inte har någon arbetsmoral, inte kämpa bara ha.
Ligga på soffan och håva in socialbidrag, hora runt i tv, befolka världen i var o varannan kommun med det lokala sockenludret eller enbart skaffa en unge som man inte bryr sig om. Inger lokalt men vi har fan många av dem här runt omkring och då i alla samhällsklasser.

En sak e jävligt säker ingen rättighet i livet kommer utan skyldigheter.


Nä fan nu ska jag inte bittra mer får passa på och va grov i mun innan man blir pappa  ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar