18 juli 2011

Wheel´s And Wings

Helgen har vart riktigt bra. I fredags kom Chrille, Erik och Claes förbi och vi avnjöt Lasagne med en Insalata Caprese och till förr'tt blev det en Bruchetta.

Riktigt gött.. Blev några kalla lite lyssning på Abrahnessa låtar..

 Va ett tag sedan jag la ner lite mer i matlagandet, e grymt skoj e faktisk ett av mina största glädjen i livet, syns kanske  ;  )

På lördagen åket Sanna till jobbet och jag la mig och sov en lite stund till, vakna en timma senare hoppa in i duschen och öppna en öl. Satte mig att spela lite Fallout New Vegas.
En timma senare hämta Billy och Anna mig och vi drog till Fältet....
 Blev riktigt gött väder.

Fanns ju en hel del fina bilar vill jag lova, blir jävligt sugen.. ; )

Va hemma en sväng och träffade bästaste Sanna och tog en bit mat.

Sen drog vi igång, gick ner till Statoil och blev upphämtad. Det blev Anna, Billy, Tommy, Susie och Hanna.


Såg en hel del känningar som stod längs gatorna. Jag kastade in handuken vid 03:30 efter en trigtig rolig kväll med goa vänner, grymma bilar rock n roll och en redig massa pilsner.

Helt överaskande vaknade jag imorse kanske inte pigg som en lärka men helt utan bakfylla och illamående vilket e ovanligt, men men  ; )

Bestämde mig för ett tag sedan att detta va sista gången jag gick ut och festa eftersom det är mindre än en månad kvar till vår älskade bebis kommer  ;  ) vill inte missa nått eller va full på förlossningen  ;  ) nog för att jag har varit "the village drunk"  men nu ska jag snart bli PAPPA....!
(tro inte att mitt intresse för  rock n roll och öl försvinner, blir bara en annan prioritering)

Jag och Sanna åkte ut till Bua idag, morsan o farsan hade vart på en liten roadtrip och hadeköpt hem lite presenter. De har åxå vart snälla och sponsrat spjälsängen, riktig snällt.

Vi har det jävligt bra jag o sanna, hennes underbara föräldrar sponsrade barnvagnen...

 Efter det drog vi till Gekås för att fixa lite mer saker till bebis. Fy fan va mycket folk usch...

Avsluta med ett besök på templet..

Jösses va gött de va!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar