14 april 2011

En Riktig Go Jävla Dag

En bra dag på jobbet med Påsklunch, ganska fattig men helt ok smakmässigt.

Igår kom äntligen deklarationen och staten va skyldig mig för en gång skull.
Hela 224:- blev det, oj oj oj....

Fick åxå min löneförhöjning denna gången blev det 425:- inte så man kissar ner sig va upphetsning men va fan man ska inte klaga, tänk på N´dugo ; )

Skitskönt väder idag gött och gå hem ifrån jobbet.

När jag kom hem laga jag teriyaki marinerad lax, bulgur och en senaps/honungs sås, illa gött vare...

Sanna kom hem vid sex tiden, vi åt och sedan tog vi likt pensionärer en torsdags trip med bilen. Vi styrde kosan mot hamnen, fästningen och Apple Bay, Sen körde vi till Läjet och Gamla köpstad. Det va gött och glida lite, fint vare åxå.

Igår när vi gick till sängs va det High Life.
Lill bebis hade ett karatepass eller fick ett psykbryt på sina päron, satan i gatan va det sparkades känns såååå ruskigt cooolt att känna det.. ; )

Helt underbart.

Att bli pappa e nått jag länge känt att det skulle bli fantastiskt och nått jag skulle bli grymt fräckt, men inte trodde jag att det skulle vara så underbart och då e vi bara i vecka 23.

Det e så grymt häftigt vet finns för få ord att beskriva det och vänta bara då tills det e dags.

Herre jösses ....

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det Big Brother.. See Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar