20 april 2011

Hoppsan!!!

Oj Oj de va ett tag sedan..
Svårt att hinna med bloggen so much to do so little time.

Var ska jag börja!?!?

Va med Sanna hos barnmorskan igår.
Vi lyssna på hjärtat, det va coolt men inte riktigt lika fräckt som ultraljudet. Va på sedvanligt maner jävligt nervös, tog ett tag att hitta hjärtljudet och då blev jag ruskigt nojig.

Men allt va mycket bra ett fint och starkt hjärtljud, En riktig duktig bebis vi har...

Just nu sitter jag och njuter av livet med en kall dansk öl efter att ätit sannas supergoda omelett. Idag blev vi stolta ägare av en svart Ford Mondeo, en riktig najs jävla bil. En riktig bra deal bra pris och en fördelaktig garanti i hela 2år..

Fan a gött..

Den spanskasportbilen är död länge leve den spanskasportbilen.. ; )

Som invigningsresa åkte vi till Ullared och Gekås.
Efter det drog vi till Sannas päron för att visa upp pärlan, men de va tyvärr inte hemma.
Så då drog vi till Bua för att visa mina "Oldtimers"..

Nu har Sveriges Mästerkock börjat så nu får det va nog. Lovar att bli bättre på att skriva i bloggen..
Hoppas ni har det lika gött som vi har det, jag och Sanna och lillplutt..

Vi har det oförskämt bra här på Lugnet....

Alot Of Love Y`all..

2 kommentarer:

  1. Det är så härligt att läsa din blogg. Din lycka och kärlek känns verkligen. Man blir alldeles varm, sitter och ler. Önskar dig/er verkligen allt gott!!! Kram från Pingu

    SvaraRadera
  2. Tack för din mycket fina kommentar Pingu ; )

    SvaraRadera