11 april 2011

Im Back!!!

Nu e det dax igen, va ett tag sedan jag blogga. E svårt att hinna med ibland ; )

E mycket att så i ju.. Jobba, familjen och bandet..

Idag vart det lugnt på jobbet, planerade. Min älskade kom och hämta mig på jobbet, tog och bläddra igenom min nya Pro Hockey innan jag åkte och repa.

Som vanligt va det riktig jävla najs vi utvecklas hela tiden alla blir vassare på sina respektive områden.

Vi ökade tempot idag, blev jävligt skönt fan va det svängde.
Ok det va inte det tightaste repet men med tanke på att vi spela låtarna i ett helvetes tempo ska vi va nöjd...

Tänka sig att när vi bestämde att vi skulle köra lite mer åt det rockorienterade hållet kändes det lite som varbergs bluesrockare "Kamchatka" men med tiden har vi fan bara blivit snabbare och tyngre...

Helt i egen linje..

Klart men ska tro på sig själv och sitt band, men jag har sagt det för och säger det igen..
Vi är faktiskt jävligt bra och har jävligt bra material.

Abrahnessa är här för att stanna.....

Dagens bästa va när Sanna kom förbi lokalen och lyssnade på några låtar, va faktiskt lite nervös.

Klart jag vill att min älskade flickvän ska gilla min musik och framför allt e det inte varje dag man spelar ett par feta rocklåtar som man själv skrivit för sitt ofödda lilla hjärtegryn... ; )
det kändes grymt cooolt att spela för bebis.

När hon/han blir stor ska hon/han få ärva pappas najsa stärkare så om hon/han vill bli en rocker så finns det goda förutsättningar..

Kvällsmaten ikväll blev det Chipotle marinerad kyckling och ungsrostade grönsaker, så jävla gött.....

Åt och åt och åt lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar