26 april 2011

Vad Eller Inte...

Eddie eller Millie!?!?

Det är frågan??
Ja vad kommer det bli ; )

ja inte vet jag!

I frågan om vi skulle ta reda på bebisens kön är jag och Sanna inte riktig på samma sida... Där jag tycker överaskningen när det väl e dax kommer bli grymt spännande gillar inte hon att vänta på överaskningar ; )

Ja det e ju nått att tänka på hur vi ska göra.

Men hurvida det blir en kille eller en tjej spelar ingen roll för oss båda, bara barnet e friskt och det blir så enkelt som det kan bli under omständigeter för Sanna.

Visst skulle det va skoj med en kille som kunde bli som jag lite lätt rund och en habil innebandyspelare med taskigt humör ; ) precis som sin pappa men givetvis skulle ju en dotter åxå kunna spela innebandy...

Sen kan jag ju alltid hoppas att mina barn får mitt musikintresse och min musikalitet(om än ringa), inte för att det kanske skänker dem mer än glädje.


Framförallt behöver ju inte barnet oavsett kön behöva göra saker jag tycker e skoj eller en gång i livet gillat, nej minnsan jag skall inte förverkliga mina drömmar genom mina barn.Fast visst fan jag skulle ju bli grymt stolt om min son skulle bli draftad av Los Angeles Kings.

Samtidig skulle jag bli lika stolt över en dotter som valde nått som kanske inte skulle va typiskt kvinnligt..

Ja så på inlägets inledande fråga, nä fan det spelar ingen roll i Augusti är du sååå välkommen Mille eller Eddie...

En sak e säger Mamma och Pappa längtar, väldigt mycket.... ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar