04 april 2011

Herre Jävlar...

E sååååå jävla jätte trött....

Gör inget annat än sover, än en gång somnade jag och Sanna och vi vaknade ca kl.20.. Jag vaknade av en jävla telefonförsäljare, åh söte gud han ska va glad att vi inte va i samma rum.

Kan ha ett hemskt jävla humör om jag blir abrupt väckt..

Efter det ringde morsan...

Fattar inte varför jag e så trött förstår att Sanna e det, hon e ju den som tar den tunga biten...

Efter jobbet va vi på banken och bokade tid för att diskutera billån....

Just nu sitter vi i skrivandets stund och kollar på "En Unge I Minuten". Har blandade känslor, visst det e intressant och spännande att titta på men det e samtidigt jävligt jobbigt.

Finns en massa tankar runt omkring och jag har grymt svårt för när små barn far illa eller om det händer nått, har alltid vart så men blivit ännu värre nu sen vi blev gravida.
Men jag har bestämt mig för att vara stark, jag ska fixa detta kommer finnas vid Sannas sida och va det bästa stöd jag kan.

Jag vet att hon har många tankar och tycket det e väldigt skrämande med själva förlossningen vilket jag förstår, jag tycker det kommer bli läskigt men det e ju jag det e ju Sanna som ska gå igenom det.....

Jag hoppas att jag fixar att vara det stöd hon behöver...

Förstår hennes rädsla.

Det e inte det att jag inte tror hon fixar det, jag vet att hon fixar det hon e stark och grymt tuff, det e väl mer mig själv jag tvivlar på.

Allt jag vill e att det blir så bra som möjligt för henne och att allt e bra med henne och bebisen..

Här hemma ser det ut som satan den helvets jävla skit sideboarden från Ikea ligger i en jävla röra i vardagsrummet, ser ut som bakgården hos någon jävla tattarfamilj.. Sen känns det inte som om att det e någon mening att städa i den röran, fast det bord jag göra och diska men jag orkar inte...

E mest en smula skengravid och jävligt sugen på pizza eller nått liknande..

Snart blir det att kolla på idioterna i Big Brother.

Imorgon blir det rep med varbergs bästa namnlösa band...
Men dock utan sångare, blir tills att fila på arr och nya ideér kanske min ide om en instrumental låt.

Förhoppningsvis skall jag försöka diska imorgon och vika den horribelt tråkiga tvätten.. Nä fan go natt på er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar