23 april 2011

PÅSK LEDIGT

Jao Jao Jao.... Riktigt feta dagar mannen som den ghettofierade barnskötaren sa..

Gött med lååång ledig, tråkigt att min älskade jobbar men vi har ändå hunnit med en hel det trevligheter.

Abrahnessa repade som fyra i torsdags tungt svettigt och med en skvätt öl blir bara bättre och bättre.

På måndag smäller det igen....

På kvällen blev det lite mer öl och Cadillac åk, riktigt sköj. Bra vänner, öl och hög jävla musik ; )

Igår åkte jag till Rolfstorp för att fira min farmors 85års dag det blev med smörgåstårta gött son fan.

Tog nya bilen för att visa upp för släkten synd att Sanna inte kunde hänga med, hade känts jävligt bra och vissa upp min fina gravida flickvän, Ha ha även det svarta fåret kan..
Fick reda på att min kusin åxå skulle bli far, lustigt nog den 12 augusti, ja där ser man.

När sista släkt kortet va taget drog jag en sväng om Sannas jobb för att hälsa på men hon va upptagen i kassan med med det gamla uttrycket "kunden har alltid rätt" fast det vete fan denna gången ; )

JA just det om jag inte nämnt det innan så är vi nu stolta bilägare det blev en Ford Mondeo, ja jag vet " Ingen Ford På Våran Gård" men det skiter vi i den e fet, fräck och svart mer rock´n roll kan det inte bli....

Eller jo det kan det men det får bli som en 40års present till mig.....

Ja som jag skrivit innan livet är oförskämt bra, riktig jävla bra och det e gött.

Man ska inte va den som e den men lite extra krydda på att livet leker e när man vet att folk som motsatt sig min lycka och haft åsikter inte ar det så jävla bra...

"Så Som Man Bäddar Sin Sovsäck Får Man Ligga",
"Må Den Utan Synd Kasta Första Stenen"
för eller senare kommer synderna ifatt en och då har man en skuld att reglera oavsett vilken gud du anförtror dig..

Igår tog jag Billy och Tommy en sväng ner på stan och tog några svalkande pilsner, träffa en hel del folk men blandad IQ (Att lägga nivån efter det sämsta laget bevittnar bara om hur kass du e som domare, punkt och slut.)

Sanna hämta upp oss och senare kom Billy och Anna med Impalan och vi drog till Stantons för och äta lite pizza, gött som bara den.

Efter det tog vi en sväng runt stan och gled lite...

Nä nu go vänner så ska jag ut och åka lite i finbilen....


GLAD PÅSK PÅ EDER ALLA.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar