07 april 2011

Torsdag

Fy fan vilken helvets dag på jobbet, fy fan säger jag tänker inte lämna ut nått men det va fan ingen bra dag ta mig fan...

Olof hämta mig vid Statoil och sen åkte vi till lokalen.

Bra rep fick arrangerat lite nya låtar. Till middag blev det korv stroganoff och bulgur, gött som bara de. Fick fixat disken idag, illa gött.

Imorgon fredag blir det kanske hemmagjord pizza, det e jag lite sugen på.....

I helgen ska jag ner och kolla runt angående tillbehör, priser m.m på barnvagn.

Vi har bestämt oss för en Cresent som e svart och röd...

Riktig jävla cool.

Cool bebis=Cool vagn.

En riktigt bra slut på dagen jag e en lyckligt lottad jävel..

Jag har ett grymt jävla band, har ett jobb och hälsan men framför allt jag har en en liten bebis på gång och en helt underbar flickvän.

Du är bäst Sanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar