05 april 2011

Pissväder Och Kaffebrist

Ja finns väl inte mycket att säga om titeln, titta ut ur närmaste fönster. Ja just det kaffebrist ja det talar för sig själv....

Efter jobbet drog jag till lokalen jag och Olof spela lite ekon och flummerier in kommer Chrille och fyller i, jävlar va tungt det blev. Riktigt tungt...

Vi jobba på den nya låten och arrangera den, blev riktigt bra...

När jag kom hem så åt jag och Sanna omelett och kolla på "Family Guy" fy fan va bra..

Sen låg jag en stund och lyssnade på magen men bebis ville inte "leka" med sin pappa ; )

Bandet har snart ett namn, tror jag vi har några idéer men inget e spikat..
Så fort det e klart då jävlar ska vi spela, repa, jamma, spela in och bli störst ; )

Imorgon ska jag och Sanna till banken och snacka lite, förhoppningsvis är att lugnt och vi kanske köper ny bil inom kort-

Nu orkar jag inte skriva mer...

Go Natt På Er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar