28 mars 2011

En Helvetes Måndag

Ett grymt rörig dag på jobbet. När jag kom till jobbet möttes jag av en hel hord av överenergiska ungar och 2 vikarier. Japp då var det dax igen, mina kollegor e sjuka och där står jag med en barngrupp som e uppåt väggarna... Ja ja ska inte gnälla, givetvis kan mina kollegor inte rå föra sjukdom och VAB. Det e ju inte deras fel. När jag kom hem åkte jag och min underbara Sanna till Charlies och köpte hamburgare, till mig blev det en 150grams med ost och bacon. Sen kolla vi på "En Unge I Minuten" det e lite spännande att kolla på vad som ev komma skall. Fast kvällens avsnitt innehöll en unge som sluta andas, jag har sååå jävla svårt för att se barn som far illa. Det har blivit ännu värre nu när vi väntar barn, blir så jävla rädd och nojig. Nu kollar vi på Big Brother, oj oj vilket jävla gäng nötter. Fast det finns ju några sköna individer. Har betalt räkningarna och kollat över ekonomin, blir en hård månad ska ju köpa Sweden Rock biljett åxå men inge som vi inte fixar. NU ska jag krypa ner i soffan och klappa magen en stund (Sannas givetvis) tycker det e så jävla grymt att känna lilla busfröt sparka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar