22 mars 2011

Något Tröttare Än Vanligt...

Idag har vart en grymt seg dag..
Kaos på jobbet och med kombinationen dålig sömn pga hosta gjorde sitt.

När jag kom hem så vilade Sanna och jag en stund, när jag väl somnat in ringde det på dörren! Där stod 2st män och ville leverera en soffa, trist för dem att vi inte beställt någon.

Efter Sanna åkt tillbax till sitt jobb somnade jag om och sov till kl 16 väcktes av telefonen och sen somande jag igen och sov till kL 17....

Har vart sååå helvetes trött i veckan och förra veckan.

Till kvällsmat blev det stekt fläsk, potatis och löksås, så jävla grymt gott...
Skulle kunna äta upp en hel gris själv.

Börjar helt seriöst känna mig skengravid, e hungrig som fan och känner mig sugen hela tiden, men man ska inte klaga att äta e gött och att vi väntar barn e underbart så så e skengraviditet och några extra kilon inget problem.

Kollade på "Kniven Mot Strupen" har glömt va killen heter som har programmet men en sak e säker an har fan inte alla hemma, hissen går inte ända upp, hamstern e dö men hjulet snurrar, ljuset e tänt men ingen e hemma och alla bestick är i lådan men det en jävla oordning.....

Snart blir la det sängen..... e trött men har lite svårt att slappna av vill inte riktig gå och lägga mig igen..

Imorgon kommer denna månadens "Top 5 Songs" samt en liten previewlaguppstälningen inför helgens Swank Memorial Cup, en hel del sköna lirare samt ett par nya ansikten kan skönjas......

LIGHT´S OUT EVERYBODY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar