24 mars 2011

Torsdag

Gud va jag e trött, fattar inte. Höll fan på och somna 2ggr på jobbet.

Efter jobbet åkte jag och hämta Erik och vi styrde kosan mot lokalen för att komponera lite texter.
Svårt jag gillar inte att forsera fram saker men tycker ändå att vi kom en bit på vägen och att vi fick förberett lite inför de 2 nya låtarna och de framtida åtagandena tycker det är lite ovant att jobba tillsammans med andra.

Jag e van att skriva allt själv eller att jag och Olof skriver tillsammans men jag tycker Erik har bra idéer och många goda inputs.....

Sen drog jag hem och åt kvällsmat med Sanna.

Det blev en Bruschetta med källarrökt skinka, vitlök, tomat och stek ägg, gött som fan.

Nu sitter jag här och snart blir det ett nytt inlägg.

Snart ska vi kolla på Big Brother, ja jag vet det är skit TV på hög nivå men det är ett tidsfördriv att skratta åt det mediekåta packet.

Nu ska jag krypa ner bredvid min superheta och snygga gravida sambo.

See Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar