02 mars 2011

Större Än Störst..

Nu va det dax, strax smäller det, here we go.

Som en del kanske misstänkt eller hört på omvägar eller till och med läst det i min älskade Sannas blogg......

VI SKA HA BARN!!!

Japp ni läser rätt jag har gjort det, gubben har skjutit skarp, säkrat framtiden, sått vildhavren bjudit framtiden på upplevelsen av ännu en Lundberg..

Ja det finns tusen ord att säga, 133 sånger att skriva en och annan dikt att läsa om hur jag känner, Men kortfattat så e detta det bäst som hänt mig, kommer aldrig glömma dagen då vi fick reda på det men det kommer ju inte mäta sig med i augusti när vi e beräknade.. En dag jag längtar efter. ; )

Ärligt vet inte vad jag ska skriva. men en sak e säker Fan va jag älskar dig Sanna Ljungfalk du jag och vårt barn kommer bli livet vi drömt om.. Tack Baby.

Detta är den största som hänt mig någonsin

Finns inte mycket annat att skriva om ikväll allt annat känns ovesäntligt..

Så hare gött och go natt på er...



Föresten ............. Om ni missa vad jag skrev innan VI ska ha barn.... ; )

1 kommentar:

  1. Får väl skriva till dig oxå att jag är sjukt glad för eran skull! Du kommer bli den bästa pappan!

    SvaraRadera