21 mars 2011

Ett Tag Sedan eller Kombi

Det va ett tag sedan, har vart sååå jävla trött har inte orkat skriva. Igår va jag och Sanna i Ullared. Vi köpte nya sängkläder, en svart go och mysig "Laban" filt till bebis och en "Min första bok" det va åxå Laban..

Idag har vi varit och kollat på en ny bil, det lutar åt en Passat. Men idag såg vi en Ford Mondeo grymt snygg faktiskt, jag har alltid vart lite allergisk mot Ford såvida det inte varit en Ford Mustang Shelby Gt500 ; )

Till helgen smäller det, då spelar Recum Flyers SWC...

Vi siktarvinst iår efter förra årets andra placering...

Igår förlorade mitt älskade Djurgår´n kvarten mot Luleå.

Man ska aldrig va nöjd om man inte tar Sm guld, men de kämpade tappert....

Nog om det.....

Nu till nått annat, varje dag är så jävla spännande, att följa "magen" växa. Tanken på hur vårt lilla barn växer där e jävligt coolt, längtar så efter att träffa den lilla/lille krabbaten.....


NU ska jag sova ta mig fan......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar