06 mars 2011

Good Life

Nu e det söndag och nästa arbetsvecka stundar. Mycket har hänt dessa goa dagar i torsdags var vi en sväng på Gekås och givetvis helgade jag templet med ett besök, Tendercrisp Bourbon var riktig najs.

På fredagen blev det lugnt och vid tre tiden drog jag, Sanna och Chrille mot Göteborg och BLS konserten.

Ja var skriver man nu!! Jippie, hurra vilket jävla sväng....

Nja jo visst svängde det och tungt vare men..

Jag minns när jag köpte min första BLS dvd, den var grym vilka låtar vilket tunggung, riktig ölknäckar rock, men i fredags blev det mest en matt av samma, övertoner överallt och solo efter solo avlöste varandra, jo jag vet det ÄR ju Zakk Wylde. Men när han stannar upp i riffandet och börjar spela keyboard och det blir någon slags soft lounge musik blandat med Scorpions då tycket jag det blev för mycket, men det e jag.

Lördagens startade med en maffig hotelfrukost med en jävla massa bacon.
Sen tog vi en sväng på stan och sen drog vi till Oscar och kolla in hans nya lya, najs. Sen drog till Frölunda torg och shoppa lite Sanna köpte en del men för min del blev det en DC T-shirt .

När vi kom hem sov jag lite i soffan och sen gjorde vi våfflor och kolla på "Resident Evil Apocalypse".



Det verkade som att Lamb Of God hade spelat på Trädgår´n?? Hm har jag sett dem där eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar