16 mars 2011

Mitt I Veckan

Vilken dag!!! Jösses va jag e trött.....

En nervkittlande start på dagen med besök på mödravården för ultraljud.
Gud va coolt herre jävlar helt klart det fräckaste jag någonsin vart med om, hittills ; )
vilket vackert lite knyte.

Sen blev det frukost med min älskade Sanna. Vid tio kom jag till jobbet, en seg historia.

Sanna hämta mig och strax efter åkte jag och repa än en gång vart vi tre, Erik hade feber och va kass i halsen, nått som inte funkar så bra när man e sångare.

Va trött och seg fick visat underverket för grabbarna och satt upp bilden över min stärkare..... Drog hem en snabbis sen spela jag faktiskt innebandy, skoj som fan men oj oj oj va trött jag va och e..... Gick la sådär 1mål och ett par riktig najs pass blev det iallafall.

Gött och få lite spring i benen och bli lite vän med klubban innan Swank Memorial Cup den 26/3.


NU e det dags att sova....


Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar