01 mars 2011

Go mat och Zoom.

Med en sådan huvudvärk måste jag ju bara ha nått i huvudet vad annars skulle göra så förbannat ont. ; )

E bättre nu efter ruskigt go kvällsmat som min älskad Sanna lagade, gött, gött, igött med riv i....

Sen körde jag och hämta kameran i lokalen och hämta min nya effekt en ZoomB1x..
Jag vet att jag alltid förkastad digitala multieffekter men med det priset e det fan värt att testa, jag missanvänder ju min Flanger på ett positivt och konstruktivt sätt.
Så jag kommer nog kunna hitta på nått riktig skönt med denna med..

Kommer bli Cool As Hell...

Som Sanna skrev i sin blogg så kommer kanske nått trevligt förtäljas även i denna blogg, och nej det va inte min leksak jag mena. ; )...

Nu ska jag kolla klart på den eminenta filmen "På Smällen" en jävligt rolig film helt enkelt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar