09 mars 2011

Sova!!!

Ja jag vet jag borde sova, ska ju upp skit tidigt imorgon.

E min tidiga dag och den e redan förstörd då jag "måste" gå på enligt mitt tycke en föreläsning/kurs (kalla det vad du vill) som just nu bara känns som en börda.

Tidig onsdag e en dag jag gärna hellre hade tillbringat med min älskad flickvän och kanske till och med tränat lite innebandy men icke, imorgon skall jag bli upplyst i den ädla konsten att kunna föra och hålla i ett IUP samtal.

Ja nu kan man ju tycka att det e både givande och bra att kunna men just nu hade jag gärna prioriterat familjen och hälsan.


Nog om det och mer om detta.

Repa som trio idag,.

Erik hade tjänsteledigt för att tjäna pengar. De tre åldermännen tuffade på likt ett ånglok ifrån sekelskiftet, en ny låt började "filas" på.

En rivig historia med gött driv.

Fick igång min nya lilla leksak, cool överaskande cool för att vara en digital multieffekt.

Ska bara programera in ett par colla kombinationer sen jävlar, högst på önskelistan står en medium distad wha-wha inställning.

Dagens fräckaste va helt klart den förinställda effekten som fick basen att låta som en tvärflöjt, tvärflöjt jag har alltid drömt om att kunna spela tvärflöjt..

Men det e ändå inte det mest spännande.. ; )

Nästa vecka skall jag och Sanna på ultraljud!!

Fy fan va fräckt, Satan I Gatan kommer bli grymt cool att få se och höra...
Ärligt, e ruskigt taggad...

Att få en förhandstitt på det lilla underverket.... ; )


Light´s Out Everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar