15 maj 2011

13/5-15/5

Efter jobbet i fredags åkte vi till Chilli i Kållered och köpte en liggfotölj. När den va monterad tog vi och kolla på "Monster House"..

För att lyxa till helgen åkte jag ocg Sanna till Kusthotelet för att avnjuta en fasionabel frukost. Priset var 149:- och innehållet mer än lovligt sparsmakat, inget utöver det vanliga och till råga på allt INGET BACON.. Och det tog de 149:-

Sen åkte vi och leta födelsedagspresent till världens bästa svärmor och lite olika kryddor och plantor att planera på balkongen.

Det blev åxå en grill.

Fick ont i nacken igen, nått jag haft i ca en vecka till och från.

Gick och la mig att vila en stund. Sen blev det middag på Harry´s med svärföräldrarna.

Mycket trevligt men tyvärr va maten under all kritik, lite mat och smaklöst.
Tråkigt när man skall göra nått lite najs för att fira en födelsedag och till på köpet va väl svärmors Hamburgare sämst av allt torrt och smaklöst.

Efter den såkallade middagen åkte vi ut till Hunnestad och kolla på Eurovision eller va fan det nu heter ; ) blev en whiskey och en Irish Coffee, mycket trevligt..

Idag söndag har jag byggt grillen medans Sanna va iväg och hade fruntimmers ; ) tjöt med Anna och Virre.


Sen spela jag lite Nhl 11 Online och träna inför morgondagens fortsatta inspelningar men Varbergs grymmaste band, japp helt rätt gissat

ABRAHNESSA..

Innan hockeyn blev det grill invigning.

På menyn stod det Teryiaki marrinera lax, grönsaksspett, potatis, grillad annanas, haullommi ost och god sås, rikitg gött.....

Sen kolla vi lite på Hockeyn börja bra sluta med skit.. Enough said.

Kolla åxå på BB borde inte engagera mig det e ett lamt jävla skit program en funkar fint som slapp kvälls underhållning.

E en av deltagarna som jag retar mig på så förbannat, bara ett jävla gnäll otacksam och en ruskig självömkan, men jag e inte förvånad har kommit i kontakt med liknande innan.

Skrämande..

Nog om trailertrash parasiter, istället vill jag höja glaset och utbringa en skål för några goda vänners säger bara en sak FAN VA FRÄCKT...

Nu e det dax för att väcka vackra Sanna i soffan och ta sig mot sängen, Börjar tidigt imorgon och har en tung vecka framför mig, men när det idoga slitet e över kommer helgen åter och då vankas trevligheter och annat tills nästa gång.

Sleep Tight And Don´t Let The Bedbugs Bite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar