09 maj 2011

Abrahnessa Part II



Imorgon blir det fortsatta inspelningar, de två sista låtarna skall spelas in och sång skall läggas. Inget som vi inte skall kunna fixa, Erik har ju överskatt nått djävulskt.
Inte för att jag inte trodde att han inte kunde, men fan så bra så snabbt inte illa.

Sen är det dax för att göra lite extra pålägg sen e det mix och sen har vi fan 7 väldigt habila inspelade låtar, och då menar ljudkvaliten att vi har ruskigt bra låtar visst jag ju redan... ; )

Jag har en liten ide som jag inte hunnit ta med restan av grabbarna. Jag har tänkt att göra 3 demos av de 7 låtar vi spelat in.

Tanken är att i en väldigt liten kvantitet trycka dessa demo helt i syfte för att promota bandet.

Visst det e inget toppljud och inte kanske den mest tighta inspelning. Men syftet är att presentera en najs demo med jävligt starkt material.

Ett bolag, om de lyssnar överhuvudtaget lyssnarinte sy länge eller på ljudkvalliten. De känner igen hitpotensial när de hör den, med en najs inramning.

Sen har jag planer om att trycka flyers som jag kan sprida på Sweden Rock Festival,

En stilren enkel liten lapp med mail,facebook och myspace adresser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar