19 maj 2011

Ännu En Torsdag I Världen.

Oj oj vilka helvetes dagar och vilken satans vecka. Men höjdpunkten va besöket hos barnmorskan, fy fan va fräckt. Jag har hållt mitt ofödda barn in huvudet!?!

Helt obeskrivligt coolt, eller jag skev ju det just nu så obeskrivligt va det kanske inte ; )

Ja nä nu ska jag inte gnälla över mitt jobb det löser väl sig för eller senare.

Väntar fortfarande på att Telia ska levererar allt som vi önskar.

Men med facit i hand så tar det ett tag för dem att fixa saker och ting sen funkar det.

Nu har vi fått kattbesök igen. Jamie (Jasta) en riktig skön katt.

Han kommer bo här i en vecka. ; )

Sanna har bakat supergoda Kladdkakemuffins till min "fikadag" på jobbet imorgon.

Hon e fan i mig bäst.......

På lördag blir det jänkebils karavan till Danmark med Billy och Anna, ska bli riktigt sköj.

By The Way Family Guy e sååå ruskigt bra, helt outstanding.

Imorgon blir det nog grillat e så gött med en ny rejäl grill...

För övrigt lever livet de goda dagarna helt sjuks så snabbt tiden går månaden går mot sitt slut och snart så e dej u fan nästan sommar, gött gött.

Och för varje dag som går blir jag mer och mer nyfiken på vad det e för en liten krabbat i magen?
Nästan varje kväll om jag lägger hande på Sannas mage så sätter hon/han igång och sparkar och blir livad, vår lilla karatebebis...

Kommer bli så grymt i augusti visst ska inte sticka under sotlen med att jag e nervös och kommer vara ännu mer nervös då..

Men har lovat mig själv och Sanna att vara där för henne så det e bara att "shape up" och fixa det.

E skoj att det finns fler i vår omgivning som skall ha barn i år, e ju trevligt att barnen blir jämn gamla och e skoj me d andra familjer med barn.

Imorgon går Abrahnessa minus mig in i "lilla" studion för sång pålägg av Erik.
Ska ta en sväng förbi och kolla hur det går för dem sen blir det nog grill med älsklingen när hon kommer hem ifrån jobbet.

Har jobbat på en ny låt i veckan, har jobbat på ett litet annorlunda sätt denna gången.
Har utgått ifrån en text idé, en refräng som jag har haft ett tag.
Kommer bli riktigt bra.

Tror jag.

Ikväll blir det la att kolla på BB tycker det har tappat om det nu någonsin haft "nått" men Peter e jävligt rolig hela programmet hade nog vart roligare om man hade som han säger gett dem "Mer Brännvin"..

Nä nu finns det inte mycket mer att skriva idag blev ganska låångt men i gengäld e det ju ganska låååångt mellan inläggen nu för tiden.

Ska bli bättre när väl att med Telia blir fixat. Ha det gött mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar