22 maj 2011

V.28+3

Min älskade Sanna


Tycker att tiden går ganska fort ändå, vi är i slutet av maj och snart nalkas sommaren, I Augusti kommer vårt första barn, jösses det e verkligen svårt att beskriva känsla med ord.

Det e ju hur fräckt som helst och helt underbart.
När vi fick det positiva resultatet kände det som en evighet men tiden trallar på och snart, ja snart skall vi faktiskt ha barn.

Frågorna e många och det finns en viss rädsla hos oss båda, vi e ju nya i gemet båda två. Va blir det för sort?!??

Blir det en liten Millie eller blir det en Eddie.

Hur ser hon/han ut?? Vem e hon/han lik?? Som sagt frågorna e många och svaren e få.

En sak e säker iallafall, detta är det bästa jag någonsin gett mig in på och det kommer va den största händelsen i mitt liv, tills nästa barn kommer dvs ; )

Det är en helt fantastisk upplevelse att få följa en graviditet tillsammans med sin älskade och uppleva all spänning och den härliga väntan på att få se sitt lilla barn och få hålla det i famnen för första gången.

Det e nått jag rekomenderar er alla som ha åldern inne för att "göka" eller föröka sig som det heter eller ni som redan har barn skaffa ett eller två till finns väl inget skönare att höra barn skratt och små sketna fötter klaffsa mot golvet ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar