09 maj 2011

Ibland Undrar Man

Ibland så undrar jag, hur svårt skall det va???

Hm?

Om svårt skall det vara att fixa det man säger sig skulle göra eller kanske rent utav dyka upp på avsatt tid eller dyka upp överhuvud taget.

Skrivet generellt i det stora hela, tänker inte på någon speciell men visst finns det ett par individer eller namn som ligger nära tillhands.

Som sagt om man nu har avtalat en tid för åt oss säga ett möte, om du nu inte kan den tiden eller nått dyker upp.

Tillhör inte det god takt och ton att boka av detta möte??
Eller skiter man bara i det?

Hör man inte av sig? Inte fan vet jag men jag e uppfostrad så. Visst alla kan glömma, inte minst jag men inta varje jävla gång.

Ja ni, och detta e vuxna människor eller nja vänta lite e de de??

Jag menar hur svårt kan det va att göra en adressändring, men i gengäld lever man på andra så kanske inte ansvar e det som står högst på prioriteringslistan.

GTFU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar