01 maj 2011

1:a Maj Bland Annat

En go helg med skönt väder.
I fredags blev det soft som fan med hemmagjord pizza och film.

På Lördag åkte Sanna och jag ner till stan och tog en frukost på Mignon och sen åkte vi och köpte en solstol till Sanna.

Drog en sväng till Götet, fan va nya bilen går fint på motorvägen. Man märker knapt att man har kommit upp till 140km/h...

Jävla najs bil.

Sannna köpte en ruskigt snygg klänning på Shock sen åkte vi och hämta Oscar på Majorna och sen styrde vi Forden mot Varberg.

Vi femtiden va det Öl rep med BBQ. Efter lite krångel med min utrustning så lyckades vi dra av låtarna för Oscar och Tobbe som för kvällen annordnade BBQ på parkeringen, Tack som fan grabbar riktigt gött....

Kvällen till ära arrangerade vi färdigt senaste låten "BishopsGrowe" jösses va Olof gjort den bra...

Vi hyllade åxå Torbjörn Abelli med en cover på Träd, Gräs och Stenars "Sanningens Silverflod", vi kanske ska fila lite på den så kanske det kan bli ett bestående inslag i repetouar..

Min älskade flickvän hämtade mig och vi åkte till mina svärföräldrar för mat och kortspel, riktig najs.

Jag vann by the way..

Har aldrig haft så bra svärföräldrar som jag har nu, Sigge, Anneli och givetvis Bjarne ni e fan bäst.

Söndagen va seg, jävlig och trög helt enkelt ett skit 1:a Maj.

Fast det blev tacos till kvällsmat det e ju inte illa trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar